Novatoriškas verslumas |
< 1 2 3 4 .. 24 > | ← |
Dailės ir matematikos integruota pamoka „Papier-mache technikos velykinis kiaušinis“
Ugdyti mokinių kūrybiškumą, gebėjimą modeliuoti, taikyti teorines žinias praktikoje. Skaityti plačiau
|
Mano senų marškinėlių „naujas gyvenimas“
Paskaita, perdirbimo simbolių ieškojimas ant žaislų, kūrybinės dirbtuvės, refleksija Skaityti plačiau
|
Edukacinis lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo užsiėmimas „Valdovo karūna“
Mokymasis pažinti ir tyrinėti aplinką, kūrybinė veikla, saviraiška Skaityti plačiau
|
Integruota lietuvių kalbos ir anglų kalbos pamoka „Angliška pasaka lietuviškame komikse“
Informacijos kaupimas, apdorojimas, perdavimas, klasifikavimas, kritinis vertinimas. Skaityti plačiau
|
Integruota lietuvių k. ir gamtos pamoka „Myliu savo Lietuvėlę“
Kūrybinė veikla, saviraiška, kritinis mąstymas, komandinis darbas Skaityti plačiau
|
„Tautodailė“, skirta Kovo 11 -ajai paminėti
Paskaita su vaizdo elementais, darbas grupėmis, kūrybinės dirbtuvės Skaityti plačiau
|
„Tautodailė“, skirta Vasario 16 -ajai paminėti
Paskaita su vaizdo elementais, darbas grupėmis, kūrybinės dirbtuvės Skaityti plačiau
|
NETRADICINĖ KŪNO KULTŪROS PAMOKA ,,SNIEGO GALERIJA"
Geriau suvokti tikrovę, supančią aplinką ir orientuotis joje, dirbti komandoje, kelti idėjas, numatyti jų įgyvendinimą, kūrybiškai ir pozityviai mąstyti. Skaityti plačiau
|
Sausio 13 – oji Laisvės ginėjų diena
Mokymasis atrinkti informaciją, kritinis mąstymas, komandinis darbas. Skaityti plačiau
|
Netradicinė integruota meninio ugdymo ir pasaulio pažinimo pamoka ,,Kino teatras"
Individualus ir komandinis darbas, praktinė veikla, kūrybos džiaugsmas, bendradarbiavimas. Skaityti plačiau
|
Advento vainiko gamybos procesas
Komandinis darbas, kūrybos džiaugsmas, bendradarbiavimas Skaityti plačiau
|
Netradicinė integruota pasaulio pažinimo ir lenkų kalbos pamoka ,,Suprantu, gerbiu ir padėsiu, kuo galėsiu"
Individualus ir komandinis darbas, praktinė veikla, tikslingos ir naudingos veiklos džiaugsmo patyrimas Skaityti plačiau
|
< 1 2 3 4 .. 24 > | ↑ | ← |